Copyrights Masters' Club Dobra Szkoła 2015
Każdy człowiek ma swoje specyficzne potrzeby i możliwości nauki. Dlatego do każdego z naszych Kursantów podchodzimy w sposób indywidualny. Każdy słuchacz przydzielany jest do odpowiedniej grupy na podstawie testu poziomującego oraz rozmowy z lektorem; w toku nauki program oraz jej forma są na bieżąco konsultowane oraz dostosowywane do potrzeb i oczekiwań określonych osób. Bierzemy pod uwagę, że nasi Kursanci mają różne osobowości i talenty, starając się je wykorzystać w toku nauki. Dbamy, by rozwijali wiarę we własne możliwości i umiejętności.
Naszym celem jest aktywne, swobodne i poprawne porozumiewanie się naszych Kursantów w wybranym przez nich języku. Dlatego też łączymy najskuteczniejsze i najciekawsze elementy tradycyjnych metod nauczania z nowoczesnymi technikami. Ważna jest zarówno miła, sprzyjająca nauce atmosfera, jak i profesjonalizm lektorów podczas zajęć. Naszą metodę możemy scharakteryzować trzema pojęciami:
Metoda komunikatywna oznacza, że lektorzy kładą nacisk na uczenie skutecznej komunikacji (ustnej i pisemnej). W tym celu na zajęciach rozwijane są równocześnie wszystkie sprawności językowe, określane w standardach nauczania Rady Europy:
Rozłożenie nacisku na poszczególne umiejętności jest uzależnione od specyficznych potrzeb każdego uczestnika. Intensywność zajęć gwarantuje maksymalne wykorzystanie czasu lekcji.
Entuzjazm i ciekawość są naprawdę zaraźliwe. Dlatego zatrudniamy lektorów, dla których język, którego uczą, to pasja. Mają oni nie tylko odpowiednie wykształcenie i doświadczenie, ale również ciekawość i wiedzę związane z kulturą i społeczeństwem w zakresie danego języka. Na zajęciach korzystamy nie tylko ze standardowych podręczników, ale także z materiałów dodatkowych i multimedialnych: nagrań, filmów, programów telewizyjnych i komputerowych. Zachęcamy do czytania ciekawych książek i czasopism w wersji oryginalnej, poznawania kultury i ludzi na portalach społecznościowych. Wszystko to powoduje, że język żyje i nauka staje się przyjemnością, a nie obowiązkiem.
.
Dobra Szkoła